Τα προϊόντα θα πρέπει να διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου και σε σκιερό μέρος. Το κατάστημα μας καθ’όλη τη διάρκεια του έτους φροντίζει για τη σωστή αποθήκευση και διατήρηση των ειδών που διατηρούμε σε απόθεμα. Κατά την συσκευασία και αποστολή της κάθε παραγγελίας, τα προϊόντα ελέγχονται για τυχόν αστοχίες ή ξένα σώματα τα οποία μπορεί να υπάρχουν. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβαίνει η αποστολή δεν γίνεται από την ίδια παρτίδα προϊόντος αλλά από νέο σημείο συλλογής. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες η αποθήκευση πρέπει να γίνεται στο ψυγείο ειδικά των ελαιούχων καρπών όπως λιναρόσπορος και των ξηρών καρπών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ KAI ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
I. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
i) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά,
ii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια,
iii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο
Α. Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης
α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται εδώ
β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Β. Αποτελέσματα της υπαναχώρησης
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών:
α) να εκτελέσουν την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος ή
β) να συνάψουν σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος σε περιπτώσεις που υποβλήθηκε προσφορά από τον καταναλωτή.
Γ. Υποχρεώσεις του προμηθευτή σε περίπτωση υπαναχώρησης
Δ . Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης
Ε. Συνέπειες της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σε συνδεδεμένες συμβάσεις
ΣΤ. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται ανωτέρω για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
ε) την προμήθεια σφραγισμένων ή μη αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
Ζ. Παράλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που διαπιστωθούν επαναλαμβανόμενες επιστροφές υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση ή σε περίπτωση που το bio2go.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
II. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του bio2go.gr.Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του bio2go.gr.Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν κατά την παράδοση έχει συσκευασία τόσο κατεστραμμένη (ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της) ώστε αυτό να επηρεάζει/επιδρά στην χρήση του/κατανάλωσή του. Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στο προϊόν.
Στις ανωτέρω παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, το bio2go.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε είτε στα τηλέφωνα μας είτε μέσω email στο info@bio2go.gr είτε τηλεφωνικά στο 2231053038.
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής
Στο φυσικό μας κατάστημα BIOPLANET: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να έρθετε στο κατάστημά μας και κάποιος εκπρόσωπος μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, θα σας συστήναμε να επικοινωνήσετε νωρίτερα με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος. Αποστολή προϊόντος: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία. Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν/ντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής και τέλος αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.
Για επιστροφές με BOX NOW πατήστε ΕΔΩ
Κόστος επιστροφών
Σε περίπτωση υπαιτιότητας του bio2go.gr το κόστος της επιστροφής βαρύνει το bio2go.gr και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θέλει την επιστροφή των χρημάτων του, πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος ή την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας.
Επίσης, σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή του προϊόντος γίνεται από το χώρο σας από τη δική μας μεταφορική εταιρία.
Παρατηρήσεις
Το bio2go.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.
Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.