Για παραγγελίες άνω των 29€δωρεάν μεταφορικά έως 5kg

0ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
€0,00
x

Το καλάθι μου

Δεν έχετε προσθέσει προϊόντα στο καλάθι σας!

Δευτ.-Παρ.: 8:00-21:00 & Σάβ.: 8:00-14:00Τηλ. Επικοινωνίας: 2231 053 038

0
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
2231 053 038
ΩΡΑΡΙΟ:
Δευτ.-Παρ.: 8:00-21:00 & Σάβ.: 8:00-14:00
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ:
Δωρεάν για παραγγελίες άνω των 29 ευρώ
5 Εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία των Acai Berries

5 Εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία των Acai Berries

Τα μούρα Acai είναι ένα βραζιλιάνικο "superfruit". Είναι εγγενείς στην περιοχή του Αμαζονίου όπου είναι βασικό φαγητό.

Αυτό το σκούρο πορφυρό φρούτο έχει μεγάλη διατροφική αξία και οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων των 5 που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο.

Τι είναι τα μούρα Acai;

Τα μούρα Acai είναι στρογγυλά φρούτα 2,5 cm που αναπτύσσονται σε φοίνικες acai στα τροπικά δάση της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής. Έχουν σκούρο μοβ δέρμα και κίτρινη σάρκα που περιβάλλει έναν μεγάλο σπόρο.

Στο τροπικό δάσος του Αμαζονίου, τα μούρα acai συχνά συνοδεύουν τα γεύματα.

Για να τα κάνουν βρώσιμα, τα εμποτίζουν για να μαλακώσουν το σκληρό εξωτερικό δέρμα και έπειτα πολτοποιούνται για να σχηματίσουν μια σκούρα μωβ πάστα.

Έχουν γήινη γεύση που συχνά περιγράφεται ως συνδυασμός μεταξύ βατόμουρων και σοκολάτας χωρίς ζάχαρη.

Τα φρέσκα μούρα acai έχουν μικρή διάρκεια ζωής και δεν διατίθενται εκτός του τόπου καλλιέργειας. Ως εξαγωγή, πωλούνται ως κατεψυγμένος πουρές φρούτων , αποξηραμένη σκόνη ή χυμός.

Μερικές φορές τα μούρα Acai χρησιμοποιούνται επίσης για τη γεύση προϊόντων διατροφής, συμπεριλαμβανομένων των ζελέ και του παγωτού, ενώ ορισμένα είδη εκτός τροφίμων όπως οι κρέμες σώματος περιέχουν λάδι acai.

Είναι θρεπτικά
Τα μούρα Acai έχουν ένα μοναδικό θρεπτικό προφίλ για ένα φρούτο, καθώς είναι υψηλά σε λιπαρά και χαμηλά σε ζάχαρη.

100 γραμμάρια κατεψυγμένου πολτού φρούτων έχουν την ακόλουθη θρεπτική κατανομή:

Θερμίδες: 70
Λίπος: 5 γραμμάρια
Κορεσμένο λίπος: 1,5 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 4 γραμμάρια
Ζάχαρη: 2 γραμμάρια
Ίνα 2 γραμμάρια
Βιταμίνη Α: 15% του RDI
Ασβέστιο: 2% του RDI
Σύμφωνα με μια μελέτη της Βενεζουέλας, τα μούρα acai περιέχουν επίσης ορισμένα άλλα ιχνοστοιχεία, όπως χρώμιο, ψευδάργυρο, σίδηρο, χαλκό, μαγγάνιο, μαγνήσιο, κάλιο και φώσφορο.

Αλλά μερικά από τα πιο ισχυρά οφέλη για την υγεία του acai προέρχονται από φυτικές ενώσεις.

Το πιο αξιοσημείωτο μεταξύ αυτών είναι οι ανθοκυανίνες, οι οποίες δίνουν στα μούρα acai το βαθύ μωβ χρώμα τους και δρουν ως αντιοξειδωτικά στο σώμα.

Μπορείτε επίσης να βρείτε ανθοκυανίνες σε άλλα μπλε, μαύρα και μοβ τρόφιμα, όπως μαύρα φασόλια και βατόμουρα.

Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά επειδή εξουδετερώνουν τις βλαβερές συνέπειες των ελεύθερων ριζών σε όλο το σώμα.

Εάν οι ελεύθερες ρίζες δεν εξουδετερώνονται από αντιοξειδωτικά, μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα και να οδηγήσουν σε διάφορες ασθένειες, όπως ο διαβήτης, ο καρκίνος και οι καρδιακές παθήσεις.

Τα μούρα Acai έχουν απίστευτα υψηλή ποσότητα αντιοξειδωτικών, ξεπερνώντας άλλα πλούσια σε αντιοξειδωτικά φρούτα.

Η αντιοξειδωτική περιεκτικότητα των τροφίμων μετράται συνήθως με βαθμολογία ικανότητας ριζικής απορρόφησης οξυγόνου (ORAC).

Στην περίπτωση του acai, 100 γραμμάρια κατεψυγμένου πολτού έχουν ORAC 15,405, ενώ η ίδια ποσότητα βατόμουρων έχει βαθμολογία 4,669.

Αυτή η αντιοξειδωτική δράση προέρχεται από μια σειρά φυτικών ενώσεων σε acai, συμπεριλαμβανομένων των ανθοκυανινών.

Το 2008, οι ερευνητές έδωσαν σε 12 εθελοντές νηστείας acai pulp, χυμό acai, σάλτσα μήλου ή ένα ποτό χωρίς αντιοξειδωτικά σε τέσσερις διαφορετικές χρονικές στιγμές και στη συνέχεια δοκίμασαν το αίμα τους για αντιοξειδωτικά.

Τόσο ο πολτός acai όσο και η σάλτσα μήλου αύξησαν τα επίπεδα αντιοξειδωτικών των συμμετεχόντων, πράγμα που σημαίνει ότι οι αντιοξειδωτικές ενώσεις στο acai απορροφώνται καλά στο έντερο.

Δείχνει επίσης ότι ο πολτός acai είναι μια καλύτερη πηγή αντιοξειδωτικών από τον χυμό acai.

Μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης

Μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι το acai θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτίωση των επιπέδων χοληστερόλης μειώνοντας την ολική και LDL χοληστερόλη.

Και είναι πιθανό ότι θα μπορούσε να έχει παρόμοιο αποτέλεσμα στους ανθρώπους.

Θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου
Οι πολλές φυτικές ενώσεις στο acai θα μπορούσαν επίσης να προστατεύσουν τον εγκέφαλό σας από βλάβες καθώς γερνάτε.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει αυτό το είδος προστατευτικής δράσης σε αρουραίους εργαστηρίου.

Τα αντιοξειδωτικά στο acai εξουδετερώνουν τις βλαβερές συνέπειες της φλεγμονής και της οξείδωσης στα εγκεφαλικά κύτταρα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη μνήμη και τη μάθηση.

Σε μια μελέτη, το acai βοήθησε ακόμη και στη βελτίωση της μνήμης σε ηλικιωμένους αρουραίους (22Αξιόπιστη πηγή).

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους ο εγκέφαλος παραμένει υγιής είναι με τον καθαρισμό κυττάρων που είναι τοξικά ή δεν λειτουργούν πλέον, μια διαδικασία γνωστή ως αυτοφαγία. Ανοίγει το δρόμο για τη δημιουργία νέων νεύρων, ενισχύοντας την επικοινωνία μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων.

Καθώς μεγαλώνετε, αυτή η διαδικασία λειτουργεί λιγότερο αποτελεσματικά. Ωστόσο, σε εργαστηριακές εξετάσεις, το εκχύλισμα acai βοήθησε στην τόνωση αυτής της απάντησης «νοικοκυριού» στα εγκεφαλικά κύτταρα.

Συμπέρασμα
Χάρη στην υψηλή αντιοξειδωτική τους περιεκτικότητα, τα μούρα acai έχουν πολλά πιθανά οφέλη για την υγεία.

Είναι γεμάτα με ισχυρές φυτικές ενώσεις που δρουν ως αντιοξειδωτικά και θα μπορούσαν να έχουν οφέλη για τον εγκέφαλο, την καρδιά και τη γενική υγεία σας.

Παρέχουν επίσης υγιή λίπη και φυτικές ίνες, καθιστώντας τα γενικά υγιεινά τρόφιμα .

Απολαύστε το acai ως smoothie , αλλά προσέξτε τα πρόσθετα σάκχαρα που βρίσκονται συχνά στους χυμούς και τους κατεψυγμένους πουρέδες.